blog blog .

blog

کاشت مژه در نیاوران

کاشت مژه چیست؟
کاشت مژه
کاشت مژه در نیاوران، یک روش محبوب و آسان برای زیبا سازی مژه است.کاشت به معنای اضافه کردن تار های مصنوعی بین مژه های طبیعی است. این تار های اضافی می تواند از موی سمور، ابریشم و یا موی انسان باشد. مژه های کاشته شده به آسانی قابل تشخیص نیستند زیرا کاملا بین مژه های شما قرار می گیرند. پس حالتی طبیعی و زیبا دارند.آرایشگران معمولا انواع متنوعی از کاشت را در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می دهند. این ویژگی باعث می شود کاشت کاملا مطابق سلیقه ی مشتری انجام شود.
هر چقدر کار مژه با ظرافت و حوصله انجام شود، نتیجه ی طبیعی تر و زیبا تری خواهد داشت. اگر طول مژه ها از دو برابر مژه های شما بیشتر باشد ممکن است مصنوعی و عروسکی جلوه کند. با این حال انتخاب فرم و طول مژه کاملا به سلیقه ی مشتری انجام می شود. متاسفانه گاهی افراد به دلایل مختلف و یا تحت تاثیر بقیه بدون شناخت کافی دست به کاشت مژه می زنند این کار می تواند هزینه و تبعات بسیاری برای آن ها به همراه داشته باشد. در این ادامه مطلب هر چیزی که لازم است در مورد کاشت مژه بدانید را به طور کامل توضیح می دهیم.


انواع کاشت مژه
کاشت مژه
کاشت مژه به دو صورت انجام می شود: کاشت دائم و کاشت موقت
کاشت دائمی مژه به روش جراحی انجام می شود. ای عمل مانند همه عمل ها عوارضی دارد و اشتباه پزشک می تواند به مژه ی شما آسیب جدی وارد کند. فرد بعد از کاشت مژه دائمی احساس درد و ورم دارد و مدتی طول می کشد دوره نقاهت او تمام شود.
کاشت موقت:این روش بین 4 تا 6 هفته دوام دارد. در کاشت موقت مواد اکستنشن با چسب مخصوص بین مژه ها چسبانده می شود. در این روش می توان از 40 تا 60 مژه اضافه کرد و نتایج به طور باور نکردنی زیبا می شوند.

اکستنشن مژه به سه روش انجام می شود:
روش تار به تار : این نوع مناسب افرادی است که مژه هایی کمتر از 3 میلیمتر دارند. دراین روش با استفاده از موی طبیعی انسان یا تار ابریشم مژه ی مصنوعی به مژه ی طبیعی چسبانده می شود.
روش نامرئی: این نوع به طور طبیعی بین مژه ها قرار می گیرند و از موی انسان استفاده می کند. اکستنشن نامرئی با استفاده از روش قرینه ی کوتاه بلند انجام می شود.
روش ابریشمی: این نمونه برای افرادی که مژه های خود را به هر دلیل تغییر دادند با مژه های بسیار کم پشتی دارند مناسب است.با چسباندن تار هاییی از ابریشم بین مژه ها، آن ها پرپشت وزیبا دیده می شوند. این روش هیچگونه عوارضی ندارد.


کاشت مژه
متصدی کاشت مژه

فردی که کار کاشت مژه را انجام می دهد باید کاملا مجرب و آموزش دیده باشد. زیرا مهارت کم در انجام این کار می تواند مژه های شما را از بین ببرد.


وسایل کاشت مژه

اکستنشن ها باید کاملا با کیفیت باشد. وسایلی که در کاشت مژه به کار می رود اگر به اندازه ی کافی خوب نباشد می تواند سلامت مژه های شما را به خطر بیندازد. این وسایل عبارت اند از:
چسب: این چسب ها عموما ضد حساسیت هستند.
فرچه زاویه دار: از این فرچه ها برای شانه کردن مژه استفاده می شود.
فرچه دو کاره: این نوع فرچه ها به صاف کردن مژه ها کمک می کنند.
فرکن حرارتی: فرکن ها همانطور که از نامشان پیداست مژه هارا به طور طبیعی فر می کنند.
سنگ یشم: برای کند کردن خشک شدن چسب ها، با استفاده از سنگ یشم آن ها را خنک می کنند.
فرچه های ریز: این فرچه ها برای زدن محلول ها، پرایمر، ریمل و ژل پاک کننده استفاده می شوند.
دسته های ریمل مینی: این دسته ها سر خیلی نرم و نازکی دارند و برای جدا کردن مژه ها از هم استفاده می شوند.
موچین مخصوص: این موچین ها باید بسیار نازک و ظریف باشد.


آیا اکستنشن باعث ریزش مژه ها می شود؟
اکستنشن مژه
اکستنشن نمی تواند باعث ریختن مژه های طبیعی شما شود اما اکستنشن ها با رشد و ریزش طبیعی مژه می ریزند. البته خوابیدن روی مژه ها و یا دست زدن به آن ها می توانند باعث ریزش مژه های شما شوند.


قبل از کاشت مژه چه کنیم؟

تا 48 ساعت بعد از کاشت مژه نباید حمام بروید. بنابراین توصیه می کنیم قبل از کاشت مژه دوش بگیرید.
ممکن است کاشت مژه یک ساعت طول بکشد بنابرای بهتر است از لباس راحت و مناسب استفاده کنید.
بهتر است بدون آرایش به سالن مورد نظر بروید. زیرا به هر حال باید مواد آرایشی اطراف چشم، قبل از کاشت مژه پاک شوند.
برای پیدا کردن یک سالن زیبایی مورد اطمینان خوب تحقیق کرده و بعد اقدام به کاشت کنید.


نکات مهم

ریمل زدن: بعد از اکستنشن مژه، دیگر نیازی به ریمل نخواهید داشت. ریمل زدن می تواند باعث سست شدن چسب اکستنشن ها و ریزش زودهنگام آن ها شوند.
آب زدن به مژه ها: در 24 اول حمام رفتن، شستن صورت و.. می تواند باعث کنده شدن اکستنشن ها شود.
مژه های طبیعی شما به هیچ عنوان با کاشت مژه از بین نمی روند. البته باید از مواد خوب استفاده کنید و به طور اصولی از آن ها مراقبت کنید.
سعی کنید برای شستن چشم و اطراف چشم از شوینده های بدون رغن استفاده کنید. شوینده شما مخصوص صورت باشد و یا با استفاده از شامپوی بچه صورت خود را بشویید. شوینده هایی که به طور مخصوص برای مژه ساخته شده اند، بهترین انتخاب هستند.
پد های پنبه ای می توانند اثراتی لای مژه های شما باقی بگذارند بنابراین توصیه می شود از آ نها استفاده نکنید.
شانه کردن اکستنشن با براش تمیز ریمل می تواند به ماندگاری مژه های شما کمک خوبی کند.
سعی کنید چندبار رد هفته با استفاده از تمیز کننده های دور چشم به خوبی آن را بشویید.
در انتخاب نوع مورد نظر خود برای اکستنشن مژه ظرافت و حساسیت زیادی به خرج دهید. اندازه، وزنف شکل و رنگ مژه ها از موارد انتخابی شما می باشند.
هنگام شست وشوی مژه از آب ولرم استفاده کنید. برای شستن مژه ها حرکات دست باید از بالا به پایین باشد. از حرکت به دو طرف پرهیز کنید.
اگر پوست حساسی دارید و حساسیت به چسب مژه هستید پیشنهاد ما این است که ابتدا دو عدد مژه بکارید و اگر دچار حساسیت نشدید اقدام به کاشت تمام مژه ها کنید.
استفاده از فرمژه بعد از کاشت مژه باعث شکستن مژه ها می شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۳:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)